اجتماعی

ساخت وبلاگ

دانلود رمان عشق ممنوعه استاد

در این مطلب رمان عشق ممنوعه استاد را آماده کردیم.برای دانلود رمان عشق ممنوعه استاد در ادامه پست همراه ما باشید.

دانلود رمان عشق ممنوعه استاد

بخشی از پارت رمان عشق ممنوعه استاد

یعنی چی این حرفش ؟؟ وارفته نگاش کردم و با ترس لب زدم:

_پس من چطوری فردا کنفرانس بدم وقتی کتابی ندارم که بخونم ؟؟

با تعجب نگام کرد و سوالی پرسید :

_روز اول دانشگاه ازت خواسته جلسه بعد کنفرانس بدی؟!

اهووومی زیرلب زمزمه کردم و به ناچار تموم ماجراهای امروز رو براش تعریف کردم ، مریم با ناباوری و شک زده خیره دهنم بود کم کم قهقه اش بالا گرفت و شروع کرد به خندیدن

درحالیکه با دستش من رو نشون میداد با تعجب مدام میپرسید  :

_واقعا تو اینکارا رو کردی !!

دست به سینه ابرویی بالا انداختم و با غرور گفتم:

_آره... مخصوصا اونجاش که حال اون پسره پروعه رو گرفتم خیلی حال کردم!

صاف ایستاد و همونطوری که سعی میکرد جلوی خندیدنش رو بگیره چپ چپ نگام کرد و گفت :

_شانس آوردی کارت به کمیته انظباطی نکشیده !!

_یعنی چی ؟؟

کلافه نگام کرد و عصبی گفت :

_خاک تو سرت...یعنی نمیدونستی جریان چیه و از این جکی جان بازی ها در آوردی؟ میندازنت بیرون از دانشگاه خره

با ترس زیر لب زمزمه کردم : _ نه

با خنده دستی به شونه ام زد و گفت :

_بلــــــه !!

این همه سختی نکشیده بودم حالا که به جایی که میخواستم برسم بعد به این زودی از دستش بدم و نقشه هام بهم بخوره ، گلوم با سرفه ای صاف کردم و سوالی پرسیدم:

_حالا اینا رو بیخیال... بگو چیکار این کتاب کنم !!

زیرچشمی نگام کرد و انگار داره فکر میکنه گفت :

_درسته کتابه جدیدا گیر نمیاد ولی... کسایی هستن که اون رو قبلا خریده باشن باید ببینیم کیا دارنش !؟

سرمو آروم تکون دادم و مٵیوسانه گفتم:

_ولی مشکل اینجاس ، من با هیچ کدوم از بچه ها آشنایی ندارم !

نفسش رو کلافه بیرون فرستاد یکدفعه انگار چیزی کشف کرده باشه با خوشحالی گفت :

_چون کتابت از درسای عمومیه و منم همین درس رو دارم ، بنظرم دوستام کتابش رو از ترمای قبل داشته باشن

https://linktr.ee/xfiubx
https://www.kiva.org/lender/suwia2081
http://www.wikidot.com/user:info/soheilnew
https://www.viki.com/users/buntak_info_295/about
https://www.racked.com/users/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%A8%D9%88%D9%86%D8%AA%DA%A9
https://dev.to/buntak_com
https://ello.co/sdgg

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 233 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:49

موفقيت از نظر ماکان آريا پارسا

 

در سال هاي اخير، بسياري از کارآفرينان در سراسر جهان به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته اند. بسياري از صاحبان مشاغل معتقدند که هيچ دستورالعمل مشخصي براي موفقيت وجود ندارد. اما بسياري از کارآفرينان موفق مشترکاتي دارند که به رشد شرکت ها و کسب و کارشان کمک کرده است. به طور کلي عوامل خاصي در موفقيت کارآفرينان نقش داشته است. در اين مقاله ضمن آشنايي با برخي از عوامل اصلي موفقيت کارآفرينان مطرح دنيا، متوجه خواهيد شد که ماکان آريا پارسا کيست و چگونه توانسته به برترين کارآفرين ايراني تبديل شود. قبل از معرفي ماکان آريا پارسا با ? عامل اصلي کارآفرينان موفق آشنا شويد.

 

https://cortezbritt27.livejoual.com/profile

 

https://blogfreely.net/relishzephyr22/mkhn-ary-prs

 

https://squareblogs.net/dimplepair74/mkhn-ary-prs

 

https://bandochoi.com/members/locustiris91/activity/1256069/

 

http://y8space.com/members-2/valleylegal94/activity/1943307/

 

https://zenwriting.net/geminiview46/mkhn-ary-prs

 

 

 

با توجه به پيشرفت سريع فناوري و روش‌هاي ارتباطي، کارآفريني در دهه گذشته به روشي محبوب براي بقا تبديل شده است. عوامل خاصي در موفقيت يک کارآفرين نقش دارند که در زير به آنها اشاره مي شود.

 

خلاقيت و نوآوري

 

طبق مقاله اي با عنوان "کارآفرينان موفق" توسط جوديت ال گليک اسميت در سال 2000، يکي از عوامل کليدي در موفقيت کارآفرينان اين است که اين افراد توانايي ارائه يک مفهوم و ايده جديد و اجراي موثر آن را دارند. . داشتن يک ايده جديد و پرورش آن يکي از عوامل موفقيت کارآفريني است و همين امر کارآفرينان عادي را از کارآفرينان متمايز مي کند.

پيشنهاد ما

 

 

برنامه ريزي

 

به گفته CareerChoiceGuide.com، برنامه ريزي ناکارآمد دليل اصلي شکست بسياري از کارآفرينان است. داشتن يک طرح کسب و کار هوشمند و جامع مي تواند به کارآفرين کمک کند تا موانع بالقوه را پيش بيني کند و راه هايي را براي غلبه بر آنها در هنگام وقوع ايجاد کند. قطعا يک کارآفرين موفق اگر برنامه ريزي درستي نداشته باشد، نمي تواند در زمينه کاري خود موفق باشد.

تلاش و پشتکار

 

رشد و شکوفايي يک کسب و کار به زمان زيادي نياز دارد. به خصوص اگر ايده يک تجارت ناب و جديد باشد. عامل مهم ديگر در موفقيت کارآفريني، پشتکار و تلاش خستگي ناپذير در مواجهه با شرايط سخت و پيچيده است. به عنوان مثال، يک بازارياب محصول جديد براي اينکه بتواند محصول خود را به مشتريان هدف خود برساند، بايد بتواند با تماس هاي مکرر، تعدادي از مشتريان بالقوه را به مشتريان عادي تبديل کند. اين پشتکار، پيگيري و تلاش مداوم است که مي تواند يک تجارت را توسعه دهد و يک کارآفرين را از معمولي به عالي برساند. بسياري از کارآفرينان به نبوغ بسنده مي کنند، اما کارآفرينان موفق کساني هستند که در عين داشتن يک ايده جديد در عمل و اجراي آن تلاش و پشتکار مي کنند.

 

http://www.bcsnerie.com/members/landlarch32/activity/1753992/

 

https://blogfreely.net/landcouch56/mkhn-ary-prs

 

https://canvas.instructure.com/eportfolios/1067462/Home/__

 

https://canonuser.com/members/valleyspike40/activity/525124/

 

http://fosterestateplanning.com/members/amountsandra79/activity/117889/

 

 

 

 

مديريت ريسک

 

مديريت ريسک فرآيند شناسايي، تجزيه و تحليل و پاسخ به عوامل ريسکي است که ممکن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مديريت ريسک به درستي انجام شود، مي تواند با کنترل رويدادهاي آتي از خطرات احتمالي جلوگيري کند. شروع يک کسب و کار جديد به نوبه خود خطراتي را به همراه دارد. به خصوص اگر شغل و حقوق ثابتي داشته باشيد و آن را به طور کامل رها کنيد تا يک کسب و کار جديد راه اندازي کنيد.

https://canonuser.com/members/dishsandra03/activity/525134/

 

 

https://www.openleaing.com/u/hennebergnunez-r9vc90/blog/0

 

https://autobrew.com.au/members/pepperface5/activity/410267/

 

http://netriver3.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://thrillbeetle2.werite.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

 

https://reda.sa/members/hairrice0/activity/1139474/

 

https://autobrew.com.au/members/tankfur0/activity/410296/

 

http://thomasvoyage9.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://braggal.com/braggal-members/hubdrive0/activity/122180/

 

 

 

با اين حال، کارآفرينان موفق مي دانند که چگونه با انتخاب و تصميم گيري دقيق، ريسک را به حداقل برسانند. شما مي توانيد با انجام تحقيقات گسترده و ارزيابي مزايا و معايب گزينه هاي متعدد، ريسک خود را به حداقل برسانيد.

اشتياق و باور

https://reasonprint0.edublogs.org/2022/04/05/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7/

 

https://members.theartofsixfigures.com/members/cobwebtank9/activity/459983/

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/members/dresscolumn0/activity/1130475/

 

 

راه اندازي يک کسب و کار شخصي به شجاعت زيادي نياز دارد. بنابراين براي موفقيت در شغل خود به اعتماد و اطمينان کامل نياز داريد

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 189 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:11

اصول نگهداري از بونساي در منزل

بونساي گياه حساسي است و به مراقبت و توجه بسياري نياز دارد. اگر به نگهداري از بونساي در منزل علاقه‌مند هستيد، در اين مطلب اصول اينکار را مي‌آموزيد.

بونساي يک اثر هنري زنده

استفاده از بونساي در طراحي فضاي سبز داخلي به فضا روح و اصالت مي‌دهد. اينکه بونساي از کجا آمده و چگونه پايش به خانه‌هاي ما باز شده را بايد در قرن 14 ميلادي و در ژاپن جستجو کرد. بونساي در لغت به معناي "کاشته شده در ظرف" است. در گذشته به دليل وقت‌گير و زمان‌بر بودن پرورش بونساي تنها قشر مرفه جامعه به آن دسترسي داشتند. اما امروز خوشبختانه همه مي‌توانند اين هنر درختکاري را ياد بگيرند. امروز حتي خريد بونساي هم کار بسيار راحتي است. کافي است يک فروشگاه آنلاين گل و گياه پيدا کنيد و يا به نزديک‌ترين باغ گل سري بزنيد. در آن صورت مي‌توانيد بونساي موردعلاقه خود را خريداري کنيد.

مهم‌تر از داشتن يک بونساي، خوب نگه‌داشتن آن است. پيش‌آمده که يک بونساي بسيار سرحال و شاداب را به دست مشتري داديم. اما در کمتر از يک هفته گياه دچار ريزش برگ شديد و يا زردي برگ شده. به دليل حساسيت بالاي بونساي، پيش از خريد بايد انواع بونساي را به‌خوبي بشناسيد. بعد باتوجه به شرايط محل نگه‍داري از بونساي بهترين گزينه را انتخاب کنيد. براي نگهداري از بونساي بايد وقت کافي اختصاص دهيد تا يک درختچه مينياتوري هميشه سرزنده داشته باشيد. در ادامه درباره اصول نگهداري از بونساي بيشتر صحبت خواهيم کرد.

 

 

روش صحيح آبياري براي نگهداري از بونساي

يکي از نکات مهم در نگهداري از بونساي شيوه صحيح آبياري آن است. براي داشتن درختچه بونساي شاداب، اجازه ندهيد گياهتان تشنگي بکشد. ميزان دقيق آبياري بونساي وابسته به نوع آن، جنس خاک، شرايط محيط و ... است. بهترين يادآور براي اينکه بدانيد زمان آبياري بونساي رسيده يا نه بررسي خشکي خاک گلدان آن است. با يک چوب خاک رويي را کنار بزنيد. اگر اثري از رطوبت نبود يعني بونساي شما کم‌کم تشنه شده و به آبياري نياز دارد.

براي برخي سؤال است که در چه ساعتي از روز بهتر است به بونساي خود آب دهند؟ زياد درگير چنين مسائلي نشويد چون براي درختچه بونساي شما تفاوت چنداني ندارد. همين‌که تعادل دمايي آب را رعايت کنيد و به‌موقع آبياري را انجام دهيد کفايت مي‌کند. براي آبياري بونساي به يکي از دو روش زير عمل کنيد:

  • روش اول: آبي را که از قبل کنار گذاشتيد را کم‌کم در گلدان بونساي بريزيد و مواظب باشد خاک را جابه‌جا نکند. آن‌قدر اين کار را انجام دهيد تا آب همه گلدان را فرابگيرد و آب اضافي از انتهاي گلدان خارج شود.
  • روش دوم: گلدان بونساي را که زمان آبياري آن فرارسيده برداشته و در يک ظرف آب قرار دهيد. اندازه ظرف به‌گونه‌اي باشد که آب تا لبه گلدان برسد اما با سطح خاک تماس پيدا نکند. با اينکار گلدان از سوراخ‌هاي زيري شروع به جذب آب مي‌کند. اگر حباب‌هاي ريزي روي سطح آب مي‌بينيد يعني همه‌چيز درست پيش مي‌رود. تا زماني که حباب‌ها محو شوند گلدان را در ظرف آب نگه‌داريد.

نور مناسب براي نگهداري از بونساي

نياز نوري در انواع بونساي باهم تفاوت دارد. پيش از خريد بونساي توجه کنيد که گونه موردنظر شما چه اندازه نور احتياج دارد. بعضي انواع بونساي مخصوص فضاي باز هستند و با نور کامل آفتاب خو گرفته‌اند مانند:

  • بونساي کاج
  • بونساي سرو خزنده (جوني پروس)

گونه‌هاي ديگري از بونساي را مي‌توان يافت که هواي آزاد دوست دارند اما با نور مستقيم ميانه‌اي ندارند. اين گونه‌هاي بونساي را مي‌توانيد در فضاي باز اما در سايه يا در معرض نور غيرمستقيم آفتاب قرار دهيد. معمولاً گوشه تراس يا بالکن هم فضاي خوبي براي نگهداري از بونساي نيمه سايه دوست است. خصوصاً اگر قصد ايجاد يک تراس سبز پر از گل و گياه داريد، استفاده از بونساي را فراموش نکنيد. در درختچه‌هاي زير، قرار گرفتن در هواي آزاد با نور غيرمستقيم رشد گياه و ضخامت شاخه را تقويت مي‌کند.

  • بونساي افرا ژاپني
  • بونساي آزاليا

در پرورش و نگهداري از بونساي، تأثير نور را دست‌کم نگيريد. نور کمتر از نياز گياه، باعث مي‌شود گياه خود را به سمت بالا بکشد. ساقه‌هاي نازک و شکننده و رنگ بي‌روح برگ‌ها از عواقب کم نوري گياه بونساي خواهد بود. همچنين توصيه مي‌شود، هرچند وقت يک‌بار گلدان بونساي را بچرخانيد تا همه بخش‌هاي گياه به‌طور موازي رشد کنند.

رطوبت مناسب براي نگهداري از بونساي

m6_bplq.jpg

همان‌طور که اشاره کرديم انواع بونساي با عادات و اصول نگهداري متفاوت وجود دارند. اما مي‌توان گفت که شرايط ايدئال براي تعداد زيادي از انواع بونساي، آب‌وهواي گرم و مرطوب است. حفظ رطوبت محيط براي گونه‌هاي رطوبت دوست حياتي است. اگر نمي‌خواهيد گياه بونساي شما يک‌شبه دچار خشکي و مرگ شود، اين موضوع را دست‌کم نگيريد. براي حفظ رطوبت بونساي مي‌توانيد از جزيره استفاده کنيد.

ايجاد جزيره مصنوعي يک روش عالي براي تأمين رطوبت گياه بونساي است. اگر در منطقه آب‌وهوايي خشکي زندگي مي‌کنيد و علاقه به خريد بونساي داريد براي بونساي خود جزيره بسازيد. ايجاد جزيره به شما امکان نگه‌داري از انواع بونساي در منزل را مي‌دهد. براي ساخت جزيره، يک سيني گود برداشته و با ريگ و سنگ کوچک کف آن را بپوشانيد. سيني را با آب پر کنيد و گلدان بونساي را روي آن مستقر کنيد. بخار شدن تدريجي آب باعث ايجاد محيطي مرطوب در اطراف گلدان بونساي شما مي‌شود. فراموش نکنيد قبل از خريد بونساي درباره نياز رطوبتي آن تحقيق کنيد. ايجاد جزيره خصوصاً در فصل زمستان که رطوبت هوا کاهش ميابد بسيار کارگشا خواهد بود.

خاک مناسب در نگهداري از بونساي

گفتيم که بونساي گياه بسيار حساسي است و کوچک‌ترين اهمال‌کاري در نگهداري از بونساي باعث از دست دادن آن مي‌شود. اگر به افزايش طول عمر گياه بونساي خود علاقه داريد در اولين قدم بستر رشد مناسبي براي آن تهيه کنيد. انتخاب خاک مخصوص بونساي بايد بر اساس گونه و خانواده آن انجام شود. مي‌توان ادعا کرد هر دسته از انواع بونساي به خاک و کود متفاوتي نياز دارد. پس هنگام خريد بونساي از فروشنده مشورت بگيريد. خاک مخصوص بونساي بايد شرايط زير را داشته باشد:

  1. بتواند ميزان آب موردنياز بونساي را در خود حفظ کند
  2. زهکشي مناسبي داشته باشد و آب اضافي را به‌سرعت دفع کند
  3. امکان تغذيه گياه با مواد معدني موردنياز را داشته باشد
  4. اکسيژن‌رساني به گياه را به‌خوبي انجام دهد

کود مناسب در نگهداري از بونساي

اينکه آيا گلدان بونساي شما به کود نياز دارد يا خير سؤال صحيحي نيست. اگر مواد معدني موردنياز بونساي به‌موقع تأمين شود، گياه به‌اندازه کافي شادابي خواهد داشت. اما معمولاً مدتي پس از خريد گلدان بونساي به دليل آبياري مکرر مواد معدني خاک از دست مي‌رود. ازآنجاکه خاک گلدان بونساي بسيار سبک است، مواد معدني موردنياز گياه سخت به ريشه مي‌رسند. در اين شرايط گياه دچار فقر غذايي مي‌شود که با کود دهي يا تعويض خاک مي‌توان آن را جبران کرد.

در کود دهي بونساي به فصل رشد گياه توجه داشته باشيد. معمولاً در انواع بونساي فصول رشد متفاوت است. در غالب موارد بهار تا پاييز زمان مناسبي براي دادن کود بونساي محسوب مي‌شود.

 

 

روش صحيح هرس کردن در نگهداري از بونساي

يکي از مهم‌ترين اصول نگهداري از بونساي شيوه هرس کردن برگ‌ها و شاخه‌هاي آن است. اگر خود به پرورش بونساي مشغوليد اهميت اين موضوع را به‌خوبي درک مي‌کنيد. اگر هم خريد بونساي انجام داده‌ايد يا قصد خريد آن را داريد، به دنيست اصول هرس درختچه بونساي را ياد بگيريد. بعد از مدتي از خريد بونساي به دليل رشد گياه ممکن است ظاهر آن دچار به‌هم‌ريختگي شود. اگر ندانيد چگونه هرس گياه را انجام دهيد به دردسر بزرگي مي‌افتيد.

هرس کردن خصوصاً در درختچه بونساي فرآيند بسيار لذت‌بخش و آرامش بخشي دارد. ما عمل هرس بونساي را براي حفظ زيبايي درختچه در زمان رشد انجام مي‌دهيم. حتماً شنيده‌ايد که هرس برگ درختان باعث تشويق آن‌ها به رشد بيشتر مي‌شود. اين درباره بونساي نيز کاملاً صحيح است.

اين‌که به يک گياه شکل دهيد يا شکلي که در قلب يک درختچه بونساي نهفته را بيرون بکشيد، هم نوعي از هنر است و هم يک روش تخليه روحي براي شما. براي اجراي ايده سبز خود شکي به دلتان راه ندهيد. براي هرس بونساي از قيچي مخصوص باغباني کمک بگيريد. جدا کردن شاخه‌هاي مرده و شاخه‌هايي که رشد بد يا خارج از طرح موردنظرتان دارند را در اولويت قرار دهيد. با کمک سليقه و توجه به شکل ظاهري گلدان بونساي خود، عمل هرس را انجام دهيد. درنهايت سعي کنيد از وقت گذراندن با درختچه بونساي خود حسابي لذت ببريد.

منبع: سايت خبر روز

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 498 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 10:58

زندگينامه، خاطرات ميثم شکري ساز:

 

ميثم شکري ساز (زاده ?? فروردين ???? در اصفهان) کارآفرين، نويسنده، مشاور و مدير اجرايي ايراني در زمينه هاي مديريت، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني است.

https://www.drupalgovcon.org/user/122781

 

https://coderwall.com/fanphdacc

 

 وي داراي مدرک دکتري کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي و مدرک MBA از دانشگاه آشتنبايس برلين آلمان و کارشناسي ارشد مديريت از دانشگاه امير کبير تهران است.

 

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25360

 

https://www.librarything.com/profile/emkiiii

 

 

او در دوران جنگ ايران و عراق در يک خانواده متوسط ??در شهر اصفهان به دنيا آمد. پدرش از نيروي دريايي ايران بود و در آن زمان در خليج فارس خدمت مي کرد. با اينکه بارها مجروح و مجروح شد، اما هرگز راضي به ترک منطقه نشد و تا پايان جنگ فعال بود.

https://hypothes.is/users/parsianmagg

 

http://kabipanel.xobor.de/u178_parsianmagg.html

 

 

 

شايد روحيه قوي ايثار از خاک و ميهن بر برخي از اين فرزندان در فرزندانش تأثير بگذارد تا بعدها پدري مصمم و مصمم براي ايراني آزاد و آباد شوند.

https://rabbitroom.com/members/fanphdacc/profile/

 

https://www.stageit.com/fanphdacc

 

 

 

ميثم به دليل شغل پدرش تا 15 سالگي در پايگاه دريايي بوشهر زندگي کرد. و تجربه زندگي در بوشهر و فرصت ها و پتانسيل هايي که در اين منطقه وجود داشت، بعدها در روحيه او تأثيري نداشت و از موقعيت جغرافيايي اين اقليم ايده هاي مختلفي گرفت.

 

در اوايل دهه هشتاد با جراحاتي که پدرش در دوران جنگ متحمل شد، مجبور به بازنشستگي زودهنگام شد و به همين دليل دوباره بوشهر را در اصفهان ترک کردند.

 

https://www.longisland.com/profile/emkiii

 

 

 

 

زندگي در اصفهان و شرايط بهتري که براي خانواده فراهم مي شود، باعث شکوفا شدن استعدادهاي غريزي و کسب موفقيت هاي شگفت انگيز در زمينه تحصيل مي شود. پس از پايان دوره متوسطه با رتبه ممتاز، در دانشگاه آزاد اسلامي در رشته مهندسي صنايع مشغول به تحصيل شدند.

https://www.wallpaperfusion.com/Members/emkii/454179/

 

https://topsitenet.com/profile/emkii/738909/

 

محيط دانشگاه فرصتي براي بروز استعدادهاي دروني او شد و با مطالعات فراوان در زمينه هاي شغلي و کارآفريني، بستر مناسبي براي «آموزش» در او شکل گرفت.

 

همچنين در نتيجه تلاش و پشتکار با تکيه بر سه ويژگي مهم استقلال، ريسک پذيري و اعتماد به نفس با نهادهاي آموزشي از جمله جهاد دانشگاهي و موسسات آموزش عالي وارد همکاري شد.

https://www.wallpaperfusion.com/Members/emkii1/454308/

 

https://coolors.co/u/emkii

 

 

 

در اين بين تحصيلات خود را ادامه داد و دکتراي کارآفريني را از دانشگاه آزاد اسلامي دريافت کرد. علاوه بر اين، با وجود اينکه در آن زمان بين دانشگاه بزرگ و دانشگاه اشباع برلين آلمان فاصله وجود داشت، مدتي نامه اي به آلمان داشت تا دوره هاي رتبه بندي زبان انگليسي را در آن دانشگاه تکميل کند و فارغ التحصيل شود. پايان نامه کارشناسي ارشد او درباره جهاني شدن آموزش الکترونيکي بود.

https://rabbitroom.com/members/emkii/profile/

 

https://www.stageit.com/emkii

 

ترجمه و تأليف کتابهاي بسياري از جمله:

 

ترجمه:

 

فراتر از استراتژي

 

شما برنده هستيد

 

اسرار قدرتمند محبوب

https://www.wishlistr.com/profile/parsianmagg

 

https://knowyourmeme.com/users/parsianmagg

 

 

آسايش در آرامش

 

مارک گوريل

 

محکم بايست و دست خالي بجنگ

 

نويسنده:

 

مارک مدرنيست

https://www.theoutbound.com/emkiii

 

http://gardeshgari.chatblog.ir//4

 

داستان هاي ناگفته افکار مديريت

 

مارک و تجارت اسلامي

 

روابط فردي و سازماني

 

کتاب‌هايي مانند توهم هوش 1 و 2 از پرفروش‌ترين کتاب‌هايي هستند که به دوازده زبان زنده دنيا ترجمه شده‌اند.

 

ميثم شکري ساز در حال حاضر يکي از کارآفرينان و سخنرانان برتر ايران است و بيش از ده ها جايزه و لوح تقدير از مراکز علمي و تحقيقاتي کشور دريافت کرده است.

https://www.wallpaperfusion.com/Members/fanphdacc1/454310/

 

https://coolors.co/u/fanphdacc

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 0:49

نقد کارشناسي کيا سراتو سايپا ? ليتري (آپشنال و ساده)

 

نسل دوم کيا سراتو که در ايران مونتاژ شده است در سال ???? معرفي شد و طراحي نسبتاً جذابي دارد. در حالي که ظاهر کلي کيا سراتو کمي ساده به نظر مي رسد و شبيه به نسل هاي قبلي هوندا سيويک است، شما مي توانيد نمره قابل قبولي به طراحي آن بدهي. طراحي داخلي ارگونوميک است و تمام قطعات با يکديگر هماهنگي کامل دارند اما کيفيت مواد مورد استفاده در کابين کيا سراتو نصب شده چندان جالب نيست و تفاوت قابل توجهي با مدل هاي وارداتي دارد.

کيا سراتو با دو موتور ??? و ? ليتري براي بازار کشورمان مونتاژ شده است. مدل ? ليتري به دليل امکانات رفاهي و تجهيزات ايمني بيشتر با نام 'کيا سراتو اختياري' شناخته مي شود. موتور ? ليتري چهار سيلندر کيا سراتويدک مي تواند ??? اسب بخار در ???? دور در دقيقه و ??? Nm تورک در ???? دور در دقيقه توليد کند، و قدرت خود را از طريق انتقال خودکار ? سرعته به چرخ هاي جلو منتقل کند. بر اساس مطالعات ميداني، شتاب از ? تا ??? کيلومتر بر ساعت کيا سراتو ? ليتري حدود ?? ثانيه است که مي تواند چابکي قابل قبولي براي يک صد و ??? کيلوگرم سوار شده باشد. مصرف ترکيبي اين خودرو حدود ? ليتر در صد کيلومتر است که مصرف سوخت نسبتاً خوبي است.

سراتو يدک بهترين سايت لوازم يدکي سراتو

کيا سراتو ? ليتري در دو نوع ساده و اختياري در دسترس است. مدل اختياري به طور طبيعي تجهيزات بيشتري دارد و البته قيمت آن گران تر است. گزينه هاي مناسب و امکانات رفاهي را مي توان در اختياري 2 ليتر Cerato در بر داشت, از جمله کامپيوتر در هيئت مديره, کروز کنترل, نور خودکار, صفحه نمايش 7 اينچي با 6 بلندگو, صندلي چرم, دوربين نماي عقب, سنسور عقب به نوبه خود, sunroof, GPS, دنده چرخ عقب ذکر شده تهويه مطبوع خودکار و برخي از گزينه هاي ديگر.

سراتو  http://yadakicerato.ir/ يک خودروي نيمه لوکس کامپکت است که توسط سايپا مونتاژ مي شود و متاسفانه در مدل هاي مونتاژ شده شاهد افت قابل توجهي در کيفيت و کاهش ويژگي هاي اين خودرو خواهيم بود. سراتو قطعا خودرويي نيست که بتواند رانندگان لوکس را راضي کند، اما کيفيت آن براي کساني که اتومبيل هاي ايراني رانندگي مي کنند قابل توجه خواهد بود؛ علاوه بر اين مدل ? ليتري نسبت به مدل ??? ليتري موتور قدرتمندي دارد و گزينه هاي برتر دارد. اگر بخواهيم مزاياي اين خودرو را فهرست کنيم، بايد به چيزهايي مانند سرويس پس از فروش، بازار دست دوم نسبتا خوب، نيروي محرکه قدرتمند، گزينه هاي مناسب و جعبه دنده 6 سرعته با جعبه دنده پشت چرخ اشاره کنيم. از سوي ديگر کاهش کيفيت در مدل هاي نصب شده، رانندگي خشک، ترمز ديسک عقب و مواد کابين بد از معايب اين خودرو است.

منبع : سراتو يدک

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/SamaSarah2

https://www.pinterest.com/pin/959196420608180477/

https://express.adobe.com/page/JgAZmkLIU811C/

https://sites.google.com/view/samasarah2/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/03/02/yadakicerato/

https://samasarah2.tumblr.com/

https://myspace.com/samasarah2

 

 https://bit.ly/3Cvnp4f

http://gg.gg/y1pwz

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 332 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:41

خواص عسل براي اگزما + راز جادوي عسل براي سلامتي پوست

 

 

در حالي که اگزما اغلب با داروهاي مرطوب کننده و ضد التهابي موضعي درمان مي شود، درمان هاي جايگزين نيز در حال بررسي هستند. يکي از اينها عسل است.

 

همانطور که در مورد عسل، فوايد بالقوه آن براي اگزما و موارد ديگر صحبت مي کنيم، ادامه دهيد.

 

عسل به عنوان دارو

 

عسل يک محصول طبيعي است که توسط زنبورهاي عسل با استفاده از شهد گل توليد مي شود. تخمين زده مي شود که حدود 300 نوع مختلف از عسل وجود دارد. اين به دليل تنوع گل هاي مختلف است که زنبورهاي عسل مي توانند از آنها شهد بدست آورند.

 

عسل مي تواند حاوي 200 ماده مختلف باشد که مهمترين آنها قندها هستند. همچنين حاوي ويتامين ها، مواد معدني و اسيدهاي آمينه است.البته عسل هاي خالص تر مانند عسل گشنيز که در مزارع پهناور گشنيز توسط زنبور عسل توليد مي شوند معمولا از خلوص بالاتري برخوردار هستند و ارزش درماني بيشتري نيز دارند.

 

در طول تاريخ، عسل در مواد غذايي، لوازم آرايشي و دارويي استفاده شده است. چند نمونه از شرايطي که از عسل براي درمان آنها استفاده شده است عبارتند از:

 

  • بيماري هاي پوستي مانند اگزما، زخم ها و سوختگي ها
  • گلو درد
  • شرايط تنفسي مانند سرفه، سرماخوردگي و آسم
  • علائم گوارشي مانند تهوع، استفراغ و اسهال
  • آرتروز
  • خستگي

 

آيا عسل به اگزما کمک مي کند؟

 

بنابراين، آيا عسل مي تواند به التهاب، قرمزي يا خارش اگزما کمک کند؟

 

ممکن است. محققان منبع مورد اعتماد ويژگي هاي مختلفي از عسل را مشاهده کرده اند که مي تواند آن را براي درمان بيماري هاي پوستي مانند اگزما موثر کند. اينها شامل خواص ضد التهابي، آنتي اکسيداني و ضد ميکروبي است.

 

تا کنون فقط مقدار کمي تحقيقات علمي در مورد عسل براي اگزما انجام شده است. بياييد نگاهي بيندازيم به آنچه برخي از آن براي گفتن دارد.

 

عسل موضعي براي ضايعات اگزما

 

در سال 2014، يک مطالعه آزمايشي کوچک، 15 شرکت کننده را با ضايعات اگزما در دو طرف بدنشان بررسي کرد. آنها به مدت 2 هفته هر شب عسل مانوکا را به يک طرف و يک کرم کنترل را روي طرف ديگر مي زدند. هيچ تفاوتي در شدت اگزما بين اين دو مشاهده نشد.

 

يک مطالعه کوچک ديگر در سال 2017 به 14 شرکت کننده مبتلا به ضايعات اگزما در دو طرف بدن آنها پرداخت. آنها عسل مانوکا را هر روز عصر به مدت 1 هفته به يک طرف آن مي زدند. طرف مقابل درمان نشد.

 

محققان مشاهده کردند که ضايعات اگزما پس از درمان با عسل طبيعي و خالص بهبود يافته است. آنها همچنين التهاب کمتري را مشاهده کردند.

 

قطره گوش عسلي

 

يک مطالعه کوچک در سال 2017 روي 15 شرکت‌کننده، اثربخشي قطره‌هاي عسلي را بر ضايعات اگزما در گوش ارزيابي کرد. قطره هاي گوش سه بار در روز به مدت 2 هفته استفاده شد.

 

محققان مشاهده کردند که قطرات گوش عسل منجر به کاهش علائم اگزما مي شود. اما در اين مطالعه از گروه کنترل استفاده نشد.

 

چگونه مي توان از عسل براي اگزما استفاده کرد؟

 

اگر مي خواهيد از عسل براي ضايعات اگزما استفاده کنيد، حتما از عسل هاي طبيعي و فرآوري نشده مانند عسل گشنيز استفاده کنيد. عسل خالص توسط انسان ها دستکاري نشده و تبديل به ماده ي شيميايي کارخانه اي نشده است و مستقيما از کتدو به دست مصرف کننده مي رسد.

 

مراحل زير را دنبال کنيد:

ابتدا اقدام به خريد عسل گشنيز خالص و فرآوري نشده بکنيد. براي اين کار حتما آن را از مناطق کوهستاني و شهر هاي بکر و پاک خريداري کنيد.

  1. در شب، يک لايه نازک عسل گشنيز را با استفاده از دست هاي تميز به ناحيه آسيب ديده بماليد.
  2. ناحيه مورد نظر را با گاز يا بانداژ به دقت بپوشانيد.
  3. اجازه دهيد پانسمان يک شبه سر جاي خود بماند.
  4. صبح به آرامي پانسمان را برداريد و محل را تميز کنيد.

 

آيا ايمن است؟

 

ممکن است در برخي افراد واکنش آلرژيک به عسل رخ دهد. اين ممکن است در افرادي که به گرده يا نيش زنبور آلرژي دارند شايع تر باشد. اگر بعد از استفاده موضعي احساس ناراحتي يا افزايش قرمزي، تورم يا خارش کرديد، مصرف آن را متوقف کنيد.

 

يک نوع شديد واکنش آلرژيک به نام آنافيلاکسي نيز در پاسخ به عسل منبع مورد اعتماد ثبت شده است. اگر شما يا شخص ديگري علائم زير را نشان داد، به دنبال مراقبت هاي پزشکي اورژانسي باشيد:

 

  • تنگي نفس يا مشکل در تنفس
  • خس خس سينه
  • تورم گلو، دهان يا صورت
  • بثورات پوستي
  • گرفتگي شکم
  • حالت تهوع يا استفراغ
  • سرگيجه
  • غش کردن

 

علاوه بر اين، عسل نبايد به صورت خوراکي به کودکان زير يک سال داده شود. اين به دليل خطر بوتوليسم نوزاد است.

 

چه زماني براي اگزما به پزشک مراجعه کنيم

 

اگر سعي کرده ايد از داروهاي خانگي مانند عسل گشنيز نهاوند براي کنترل اگزما خود استفاده کنيد بدون اينکه موفقيت آميز باشد، به پزشک خود مراجعه کنيد. آنها مي توانند با شما همکاري کنند تا گزينه هاي درماني ديگر را توصيه کنند.

 

ساير شرايطي که نياز به مراجعه به پزشک دارد شامل ضايعات اگزما است که:

 

  • ناحيه وسيعي از بدن را پوشش دهد
  • آلوده به نظر مي رسد، با علائمي مانند چرک يا رگه هاي قرمز
  • فعاليت هاي روزمره شما مختل شود

 

 

انواع و علائم اگزما

 

انواع مختلفي از اگزما وجود دارد که علائم مشترکي مانند خارش، قرمزي و پوسته پوسته شدن دارند. انواع اگزما عبارتند از:

 

  • درماتيت آتوپيک: اغلب در دوران کودکي شروع مي شود و به صورت دوره اي مي آيد و مي رود. اغلب با شرايط آلرژيک مانند تب يونجه و آسم همراه است.
  • درماتيت تماسي: زماني اتفاق مي افتد که يک ماده محرک يا آلرژن با پوست تماس پيدا کند.
  • اگزماي ديسيدروتيک: تاول هاي کوچک و عميق معمولا روي دست ها يا پاها ايجاد مي شود. خارش و سوزش نيز ممکن است رخ دهد.
  • اگزماي دست: به طور خاص به دست ها محدود مي شود. ممکن است به دليل آلرژي، شستن مکرر دست ها يا قرار گرفتن در معرض صابون ها و مواد شوينده قوي باشد.
  • نورودرماتيت: با خارش شروع مي شود که مي تواند باعث خاراندن مکرر شود. گاهي اوقات لکه هاي خارش دار، قرمز و پوست ضخيم نيز در ناحيه آسيب ديده ايجاد مي شود.
  • اگزماي نومولار: باعث ايجاد لکه‌هاي خارش‌دار به اندازه يک سکه، معمولاً روي تنه، بازوها، دست‌ها و پاها مي‌شود.
  • درماتيت استاز: ممکن است در افرادي که گردش خون ضعيفي دارند رخ دهد. بيشتر در قسمت پايين پاها ديده مي شود.

 

دانستن اينکه چه نوع اگزما داريد مي تواند به مراقبت از پوست و علائم کمک کند. همچنين مي تواند به شما در برقراري ارتباط موثرتر با ارائه دهندگان مراقبت هاي بهداشتي کمک کند.

 

جمع بندي

 

عسل به عنوان يک درمان بالقوه براي اگزما در حال بررسي است. تاکنون، تحقيقات نشان داده است که ممکن است استفاده از عسل براي ضايعات اگزما فوايدي داشته باشد. با اين حال، تحقيقات دقيق تري براي تعيين اثربخشي کلي عسل مورد نياز است.

 

اگر قصد داريد از عسل براي درمان اگزماي خود استفاده کنيد، حتماً عسل طبيعي خريداري کنيد. استفاده از عسل روي پوست ممکن است در برخي افراد باعث واکنش آلرژيک شود. اگر بعد از استفاده از عسل واکنش نشان داديد، مصرف آن را متوقف کنيد.

براي درمان به وسيله عسل اصلا نگران قيمت عسل گشنيز نباشيد و سعي کنيد آن را با بالاترين کيفيت ممکن تهيه کنيد. چرا که عسل هاي کارخانه اي و تقلبي هرگز تاثير درماني نخواهند داشت.

http://gigglyu.com/activity/p/411606 /

https://146s84.videomarketingplatform.co/the-danish-tech-ecosystem

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2014/08/14/i-threw-in-the-towel

https://keeneusd.granicusideas.com/ideas/your-medikart

http://stasportsperformance.com/blog/2014/11/17/legend-visits-elmas-sta-sports-performance

https://suryayogaacademy.com/blog/2014/02/27/surya-yoga-teacher-training-spotlight-amanda-amos1

https://bikramyogaleicester.co.uk/blog/2016/04/01/studio-open-day

https://emunahhealth.com/blog/2015/11/24/why-gratitude-is-the-secret-sauce-to-health

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2014/08/26/greetings-from-london

https://www.thewaydownwanderers.com/joual/blog/4-21-16-st-louis-the-atomic-cowboy-tonight-s-show-at

https://tore-dahl.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-5

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 465 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:46

 

 

Google Voice يک سرويس تلفن اينترنتي رايگان است که به شما امکان مي دهد تمام خدمات تلفن همراه خود را ترکيب کنيد و تماس ها را همزمان به چندين دستگاه ارسال کنيد.

 

اگر در خانه تلفن ثابت و همچنين تلفن تجاري و تلفن هوشمند شخصي خود داريد، به جاي پرش بين سه شماره و دستگاه مختلف، مي‌توانيد يک شماره Google Voice ساده بدهيد و وقتي کسي تماس مي‌گيرد، اصلاً به شما اطلاع داده مي‌شود. سه عدد

 

همچنين مي‌توانيد از Google Voice در رايانه براي برقراري تماس و دريافت تماس استفاده کنيد. اما قبل از اينکه بتوانيد از هر يک از ويژگي هاي Google Voice استفاده کنيد، ابتدا بايد يک حساب Google داشته باشيد . همچنين بايد يک شماره تلفن همراه يا تلفن ثابت مستقر در ايالات متحده داشته باشيد.

 

براي کاربراني که تعداد زيادي تلفن و شماره براي مديريت دارند، Google Voice يک منبع عالي براي ادغام چندين کانال ارتباطي است. همچنين براي مسافران معمولي که مجبور به پرش بين هواپيماهاي حامل هستند نيز خوب است. اگر متوجه شديد که شماره تلفن خود را تغيير مي‌دهيد و هزينه زيادي براي تماس‌هاي بين‌المللي مي‌پردازيد، يا براي آن دسته از کاربراني که به دنبال ضبط تماس‌هاي دريافتي به صورت رايگان هستند، اين نيز يک گزينه عالي است.

 

در اينجا يک راهنماي گام به گام براي شروع استفاده از Google Voice آورده شده است.

نحوه تنظيم Google Voice در رايانه

 

1. به وب سايت Google Voice برويد .

 

2. اگر قبلاً وارد حساب Google خود نشده ايد، وارد شويد.

 

3. کد منطقه يا شهر خود را در کادر متني Google Voice وارد کنيد.

 

4. در منوي کشويي که ظاهر مي شود، يک شماره تلفن را انتخاب کنيد.

وب 2 يک عدد انتخاب کنيد

وارد کردن کد منطقه يا شهر به Google Voice کمک مي‌کند تا شماره‌اي مرتبط با محل زندگي‌تان به شما اختصاص دهد.

اوليويا يانگ/Business Insider

 

5. سپس از شما خواسته مي شود شماره تلفن موجود خود را تأييد کنيد. در صفحه‌اي که بارگيري مي‌شود، روي «تأييد» کليک کنيد.

 

6. شماره اي را که مي خواهيد Google تماس هاي شما را به آن فوروارد کند تايپ کنيد.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11160699

https://independent.academia.edu/TamannaTuba117

http://edu.fudanedu.uk/user/jeannelane3/

http://fudanedu.uk/user/jeannelane3/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:JeanneLane3

https://git.isis.vanderbilt.edu/JeanneLane3

http://jobs.ict-edu.uk/user/jeannelane3/

http://ict-edu.uk/user/jeannelane3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=644af80b-4515-4dc6-8f23-50747b6a1171

http://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://cutt.ly/2DyJ54p

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 197 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:19

معرفي و بررسي قابليت هاي انواع دوربين مداربسته فرودگاه ها

 

 

در اين مقاله سعي مي شود کلياتي در مورد سيستم هاي دوربين مداربسته قابل نصب در فرودگاه ها آورده شود

اولين گزينه جهت نصب دوربين مداربسته در فرودگاه ها انتخاب سولوشن دوربين و دسـتگاه هاي ضـبط ديجيتال مي باشد که با

توجه به اين که وسعت فرودگاه ها بزرگ و به طبع تعداد دوربين

ها زياد و نياز به رزولوشـن هاي بالا مي باشد لذا فقط از دوربين

هاي تحت شبکه استفاده مي کنيم .

 

نصب دوربين مداربسته اسپيددام در فرودگاه ها

براي داشتن ديد کلي و کنترل آنلاين در حالت تصاوير زنده مي توان در فرودگاه ها از دوربين هاي اسپيد دام استفاده کرد
اين دوربين ها بايد داراي قابليت چرخش اتوماتيک و دستي و قابليت تعقيب سوژه متحرک را داشته باشند، و همچنين دوربين هاي مداربسته گردان که در محيط بيرون سالن فرودگاه نصب مي گردند بايد داراي تکنولوژي StarLight باشند تا بتوانند در شب نيز تصاوير رنگي قابل قبولي ارائه دهند .
در کل نصب دوربين هاي گردان (Speed Dome) در فرودگاه ها به عنوان مکملي براي سيستم دوربين مداربسته ثابت (Fix)  اجتناب ناپذير است .
پيشنهاد مي شود با زون بندي بين دوربين هاي اسپيددام و ايجاد حساسيت بين زون ها تا حد زيادي، ميزان خطا و سوژه از دست رفته را به حداقل برسانيد

نصب دوربين هاي مداربسته فيکس يا ثابت در فرودگاه ها

دوربين هاي مداربسته ثابت در فرودگاه ها نقش نگهبانان و ناظران ?? ساعته بدون خستگي را ايفا مي کنند
اين دوربين هاي مداربسته بايد داراي خصوصيات هوشمند نيز باشند
رزولوشن بالا اولين و مهم ترين ويژگي دوربين هاي لنز ثابت در فرودگاه ها مي باشد، که دوربين هايي با رزولوشن ? مگا پيکسل براي محيط داخل و دوربين هاي با رزولوشن ? مگا پيکسل و بالاتر براي محيط بيرون پيشنهاد مي شود .  
شايان ذکر است با توجه به اهميت سوژه بايد تعداد دوربين ها کافي باشد .

در حال حاضر دوربين هاي مداربسته صرفا وظيفه ي ضبط تصاوير را ندارند ، بلکه بعنوان عاملي در راستاي پيشگيري از وقوع جرم و ناهنجاري محسوب مي شوند هوشمند بودن دوربين هاي مداربسته مي تواند کمک شاياني براي ميسر گشتن اين مهم باشد .

چه انتظاراتي از دوربين هاي مداربسته داخل فرودگاه ها مي رود ؟

 دوربين هاي مداربسته فرودگاهي بايد داراي قابليت هاي هوشمندي به شرح ذيل باشند :

? تشخيص چهره

اين قابليت در دوربين ها باعث شناسايي سريع و بي نقص متهمان مي شود، ضمنا مي توان از طريق اين قابليت جست و جو بر اساس چهره ي شخص در بازبيني ها را انجام داد .

? تشخيص اشيا جا مانده

توسط اين ويژگي، دوربين مداربسته مي تواند تشخيص دهد که بسته اي بيشتر از زمان طبيعي در محلي رها شده است و از اين طريق بسياري از حملات تروريستي را مي توان خنثي کرد .

? هشدار سرقت اشياء

دوربين هاي مداربسته مي توانند توسط اين ويژگي از مفقود شدن شي که در تصوير وجود داشته و به سرقت رفته مطلع شوند و به اتاق مانيتورينگ ارسال هشدار نمايند .

هشدار عبور از خط

اين قابليت در دوربين هاي مداربسته فرودگاهي بسيار کاربرد دارند و در اين صورت تمامي محل هايي که نياز است کسي از آن ها عبور نکند مورد حفاظت دوربين مداربسته قرار مي گيرند و با عبور شخص از اين مناطق هشدار به مرکز مانيتورينگ ارسال مي شود .

? پرسه زدن مشکوک

دوربين هاي مداربسته فرودگاهي قابليت تشخيص پرسه زدن هاي بي مورد را دارا مي باشند .

? فنس مجازي

مي توان با فنس کشي مجازي در قسمتي از فرودگاه از ورود و خروج افراد به آن محل جلوگيري کرد .

? عبور يک طرفه

در هر قسمتي که نياز باشد عبور از يک سو انجام گيرد اين آپشن در دوربين هاي مدارسته فرودگاهي وجود دارد و در صورت عبور غير مجاز هشدار به مرکز مانيتورينگ ارسال خواهد شد .

? تشخيص فوکوس نبودن دوربين مداربسته

فوکوس نبودن دوربين مداربسته عبارت است از چرخش غير عمدي يا عمدي لنز و تغيير محل فاصله کانوني آن که باعث تاري تصوير مي باشد.

سيستم هاي مداربسته فرودگاهي  هوشمند و حرفه اي، اين موضوع را تشخيص و به واحد مانيتورينگ اطلاع مي دهند .

? جابه جا کردن دوربين

در صورت جا به جايي دوربين مداربسته در فرودگاه ها اين قابليت در اين گونه دوربين ها مي بايست وجود داشته باشد که سريعا به مرکز مانيتورينگ اطلاع داده شود .

قابليت هاي ذکر شده در بالا تنها بخشي از  کارايي هاي مورد تصور براي نصب دوربين مداربسته در اماکن مهمي نظير فرودگاه ها مي باشد

دوربين هاي فرودگاهي در کجا بايد نصب شود ؟

از دوربين هاي مداربسته تحت شبکه هوشمند مي توان در قسمت هاي مختلف فرودگاه به شرح ذيل استفاده کرد

?- ورودي اتومبيل ها فضاي داخل و بيرون پارکينگ ها

?- ورودي و داخل آسانسور ها

?- قسمت هاي انتظار مسافرين و محل هاي سپردن چمدان ها

?- گيت هاي ورودي

?- فضاي عمومي و اختصاصي کانتر هاي پرواز

?- قسمت چک پاسپورت و کانتر خروجي

?- فضاي بيروني هواپيما و اتومبيل هاي داخل باند

?- قسمت هاي مختلف بار مسافري هواپيمايي و در کل کليه نقاطي که در يک فرودگاه حائز اهميت مي باشند را بايد با دوربين هاي مدار بسته تحت پوشش قرار داد .

 

نتيجه گيري

در طول روز جمعيت قابل توجهي در فرودگاه تردد مي نمايند ، حفظ امنيت در فرودگاه ها بسيار حياتي و مهم مي باشد بنابراين انتخاب تجهيزات نظارت تصويري بشدت مهم و حساس مي باشد . مواردي همچون وضوح تصوير، هوشمندي، پايداري و … مواردي مهم در انتخاب يک سيستم نظارت تصويري مي باشد که اگر رعايت نشوند مي توانند عواقب جبران ناپذيري را در پي داشته باشند .

  1. دوربين مداربسته هايک ويژن
  2. دوربين مدار بسته هايک ويژن
  3. انواع دوربين مداربسته
  4. بهترين دوربين مداربسته
اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 233 تاريخ : شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:24

لینک دوستان

خبرنامه